Gebruik Chrome.
Tijdens de zomervakantie zaten de medewerkers van Cérélia, producent van pannenkoeken en pancakes, niet stil. In plaats daarvan stelden ze zichzelf een sportieve uitdaging: in één maand tijd gezamenlijk 2.500 km fietsen. Met dit initiatief steunden ze Rikolto, een organisatie die zich inzet voor een eerlijk inkomen voor boeren wereldwijd.
Om hun doel te bereiken, organiseerden de medewerkers een gezamenlijke fietstocht van Veurne naar Sliedrecht. Ofwel een enkele tocht van ongeveer 230 km van Cérélia België naar de vestiging in Nederland.
Dit evenement was niet alleen een hoogtepunt van de actie, maar ook een stimulans om zoveel mogelijk collega’s aan te moedigen om mee te doen. De sportieve sfeer groeide, en steeds meer collega’s trapten enthousiast mee om de eindstreep te halen.
Het resultaat mocht er zijn: in plaats van de geplande 2.500 km, legden de medewerkers van Cérélia in totaal maar liefst 3.835 km af.
Dankzij deze prestatie kon een mooi bedrag worden geschonken aan Rikolto. Cérélia toonde met dit initiatief niet alleen hun sportieve kant, maar ook hun sociale betrokkenheid.